Постачальник YASNO відкрив для жителів Мангуша оновлений енергоофіс
Постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO модернізував енергоофіс у смт Мангуш за адресою: вул. Котанова, 89. Окрім сучасного інтер’єру, комфортних зон обслуговування та вирішення питань за принципом «єдиного вікна» у приміщенні з’явилися нові функції. Які саме – розповідає постачальник YASNO.
Енергоофіс – це зручний простір з цифровими рішеннями для розв’язання питань, пов’язаних з електро-, газопостачанням та енергоефективністю. Після оновлення в ньому з’явилися: зона продажів товарів та послуг з енергоефективності, термінали самообслуговування для, наприклад, самостійної передачі показань лічильника, система електронної черги, зона експрес-обслуговування, де можна вирішити типові питання без очікування, окремі зони обслуговування приватних клієнтів та підприємств, дитячий куточок.
YASNO враховує потреби всіх клієнтів, у тому числі тих, хто не користується інтернетом або потребує оформлення паперових документів. Для них в енергоофісі доступні такі можливості:
• можливість швидкого експрес-обслуговування з типових питань без черги;
• замовлення продуктів та сервісів з енергоефективності з каталогу інтернет-магазина shop.yasno.com.ua – набори з двозонним лічильником, енергоощадна кліматична техніка, встановлення дахових сонячних панелей «під ключ», зарядні станції для електромобілів тощо;
• передача показань електролічильника у терміналах самообслуговування – фахівці YASNO навчають цьому клієнтів, щоб у подальшому їм було легше опанувати цифрові сервіси;
• звіряння розрахунків за електроенергію, спожиту після 01.01.2019 р.;
• укладення / розірвання / переоформлення договору на постачання електроенергії;
• укладення договору на постачання газу від YASNO;
• укладення договору для виробників електроенергії за «зеленим» тарифом.
Окрім цього, на прийомі у фахівця YASNO побутові і юридичні клієнти можуть вирішити ще декілька важливих питань: записатися на очний прийом до оператора системи розподілу, якщо питання стосується функцій ОСР, а також сплатити банківською карткою без комісії за спожиту електроенергію або за послугу відновлення електропостачання після відключення. А ще можна надіслати у Viber скан-копії документів, яких бракує, щоб не витрачати зайвий час на повторний візит до енергоофісу.
Записатися на прийом до енергоофісу можна на будь-який зручний час на сайті або за телефоном.
«Ми прагнемо, щоб мешканці Мангуша отримували комунальні послуги високої якості. Піклуючись про потреби клієнтів, постачальник YASNO постійно оновлює та додає нові опції у свої дистанційні сервіси, а також модернізував понад 20 енергоофісів на Донеччині, зробивши їх ще зручнішими та розширивши функціонал. Ми дбаємо про здоров’я наших клієнтів і працівників, тому під час карантину в оновленому енергоофісі діють посилені заходи безпеки: відвідування за попередньою реєстрацією та за наявності маски або респіратора», – розповів директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.
Окрім Мангуша постачальник YASNO нещодавно модернізував ще два енергоофіса на Донеччині – у Маріуполі та Кураховому.