Фото без опису

Легкі та зручні електронні сервіси необхідні сьогодні для максимально дистанційного спілкування з платниками податків та якісно нового рівня надання послуг -  такий меседж фахівці Мангушської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Донецькій області несуть платникам, що звертаються до Центру обслуговування платників.

Для зручності платників в приміщенні Центру обслуговування платників Мангушської ДПІ обладнано комп'ютерне місце з доступом до мережі Інтернет. Фахівці інспекції постійно проводять навчальні тренінги для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадян. У ході навчань податківці знайомлять платників податків з електронними сервісами податкової служби та переліком їх функціональних можливостей, навчають як формувати  та відправляти податкову звітність, як зареєструвати програмний РРО. Платникам пояснюють як за допомогою «Електронного кабінету» надавати та переглядати податкову звітність; отримувати інформацію з інтегрованих карток платника по податках і зборах; замовляти та отримувати адміністративні послуги; формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету; здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг; здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування; здійснювати доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомостей про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів) та багато іншого.

«Такі тренінги зазвичай проходять у форматі конструктивного діалогу: питання - відповідь – демонстрація. Завдяки такому формату ми допомагаємо платникам  максимально використовувати можливості Електронного кабінету та сервісів ДПС. В умовах сьогодення саме електронне спілкування дозволяє утриматися від візитів до податкової служби», – зазначила начальник Мангушської ДПІ Тетяна Дегерменджи.