Хід реалізації проєкту "Капітальний ремонт будівлі Мангушської загальноосвітньої школи I-III ст. №2 за адресою: вул. Мурзи, 8 в смт. Мангуш Мангушського району Донецької області (коригування)" – на контролі
22 грудня 2014 року підписано фінансову угоду між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), якою передбачено залучення кредитних коштів на реалізацію проєктів.
У 2015 році спільними зусиллями Мангушської районної державної адміністрації, Мангушської районної ради, сільськими та селищними радами району на конкурсний відбір проєктів, які можуть реалізовувались в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України Європейського інвестиційного банку було подано 26 проєктів, з яких пройшли конкурсний відбір лише 12 проєктів на загальну суму 106,2 млн. грн.
До Постанови КМУ від 25 листопада 2015 року №1068 «Деякі питання реалізації проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (зі змінами) включено 5 проєктів на які відповідно передбачено кошти на реалізацію.
У 2019 році по всім 5 проєктам проведено тендерні процедури, укладено договори на виконання будівельних робіт та технічного нагляду. І вже влітку 2020 року після погодження ЄІБ розпочались роботи по 4 проєктам, а саме: Мангушський загальноосвітній заклад №2, гуртожиток для лікарів-переселенців (см. Мангуш), Мангушська амбулаторія, Урзуфська амбулаторія. Ремонт дитячого садочка «Ластівка» у селі Комишувате розпочався у лютому 2021 року.
Найпотужнішим та найскладнішим в реалізації є проєкт "Капітальний ремонт будівлі Мангушської загальноосвітньої школи I-III ст. №2 за адресою: вул. Мурзи, 8 в смт. Мангуш Мангушського району Донецької області (коригування)", будівельна потужність якого втричі перевищує потужність існуючих об’єктів по капітальному ремонту, які реалізуються на території громади. За перебігом реалізації проєктів щомісячно стежать ключові експерти проєкту Програма розвитку ООН.
28 липня експерти проєкту Програма розвитку ООН завітали до Мангушської територіальної громади, аби перевірити хід реалізації проєктів, які реалізовуються в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України Європейського інвестиційного банку: Мангушський загальноосвітній заклад №2, гуртожиток для лікарів-переселенців (см. Мангуш), Мангушська амбулаторія, Урзуфська амбулаторія, дитячий садочок «Ластівка» (с. Комишувате).
На території Мангушської школи №2 ключових експертів зустрічав голова селищної ради Володимир Караберов, заступник селищного голови Володимир Матяш, начальник відділу освіти селищної ради Неллі Сєвєріна та підрядники організації, яка займається ремонтними роботами. Антикорупційний спеціаліст/ключовий експерт проєкту Програма розвитку ООН Іван Сікора, в рамках запланованих заходів візиту, провів з присутніми експрес-польовий антикорупційний інструктаж. Також присутні оглянули всі приміщення школи. Експерти відмітили та зафіксували прогрес у виконанні ремонтних робіт. На теперішній час виконані на 100% демонтажні роботи, демонтовано старі віконні блоки та встановлено нові металопластикові, завершено утеплення фундаменту та на 70% утеплення фасаду, проведені роботи по вогнезахисту дерев’яних конструкцій, на 90% виконані земляні роботи по облаштуванню каналізації наружного водоводу, на 75% виконані роботи по заміні внутрішньої електрики, облаштовано тепловий вузол та на 80% встановлена система опалення, завершено облаштування фронтону, на 40% укладені ОСБ плити на підлогу, на 50% виконані роботи по облаштуванню каркасу на стелю.
При виконанні будівельних робіт з демонтажу було виявлено, що в спортзалі, перекриття, яке не було передбачено проектом, знаходиться в аварійному стані, тому було прийнято рішення відкорегувати частину проєкту, змінити перекриття, перш за все, для забезпечення безпеки дітей. Тому в спортзалі буде зроблено абсолютно нове перекриття, нова покрівля. Це тягне за собою певні затримки, пов’язані з оновленням проектної документації. Хід ремонтних робіт тримається на контролі в селищній раді. Розпочинаються роботи з благоустрою території.