#ДПС_Донеччини_пояснює Довідку про відсутність заборгованості – через Електронний кабінет
Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі - Довідка), формується за відсутності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем податкових органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати ЄВ, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих).
Для отримання Довідки платник подає заяву про надання довідки про відсутність заборгованості за формою згідно з додатком 2 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733.
Заява подається за вибором платника:
- у паперовій формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу;
- в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login.
Звертаємо увагу, що Електронний кабінет працює 24/7, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно з використанням кваліфікованого електронного підпису.
У меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету платник створює та надсилає Заяву за формою J1300305 (для юридичних осіб) або F1300305 (для фізичних осіб).
У Заяві вказується відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого/якої Довідку буде подано платником (п. 3 Порядку № 733).
Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що зазначається у Заяві.
Довідка або відмова у її наданні готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.
В електронній формі Довідку або відмову у її наданні платник отримує у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
Строк дії Довідки становить 10 календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії.
Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), можна шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів електронної Довідки (дати і номеру).
Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Донецькій області у мережі Facebook.
Підписатися на Facebook
www.facebook.com/tax.donetsk
Підписатися на Telegram-канал
Підписатися на YouTube
youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot