Фото без опису

Нагадаємо, що «гаряча лінія» – це механізм для взаємодії органів місцевого самоврядування  з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян. Звернення у телефонному режимі  приймаються за допомогою засобів телекомунікації, розглядаються та надсилаються профільним виконавчим органам (відповідно до компетенції)  для вирішення порушених  питань по суті та надання відповідних роз’яснень у строки згідно з чинним законодавством. 


Пропонуємо до уваги найбільш актуальні питання,  з якими громадяни звертались на «гарячу лінію»:

•  Щодо укладання договорів з КП «Мангушське УКП»  про надання послуг;
•  Про можливість відкриття аптечного пункту у селі Мелекіне;
•  Щодо функціонування медичних закладів та залучення до роботи у громаді лікарів/медичних сестер;
•  Звернення громадян, які будуть розглядатись на адмін. комісії селищної ради;
•  Питання, які входять до компетенції старост. Зокрема, довідки про смерть  (на поховання) громадяни будуть отримувати у старост в населених пунктах громади, для цього не потрібно їздити у Мангуш.
•  Житлові питання:  виселення  із  займаного  жилого  приміщення  прописаних там (можливо у незаконний спосіб) осіб;
•  Питання щодо пенсій та інших виплат, які будуть здійснюватись через банк : постанова КМУ від 29 березня 2021 р. №277 «Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України».Фото без опису