Секретар селищної ради Світлана Олефір відповіла на актуальні питання громадян, які дзвонили на «гарячу лінію» селищної ради
Нагадаємо, що «гаряча лінія» – це механізм для взаємодії органів місцевого самоврядування з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян. Звернення у телефонному режимі приймаються за допомогою засобів телекомунікації, розглядаються та надсилаються профільним виконавчим органам (відповідно до компетенції) для вирішення порушених питань по суті та надання відповідних роз’яснень у строки згідно з чинним законодавством.
Пропонуємо до уваги найбільш актуальні питання, з якими громадяни звертались на «гарячу лінію»:
• Щодо укладання договорів з КП «Мангушське УКП» про надання послуг;
• Про можливість відкриття аптечного пункту у селі Мелекіне;
• Щодо функціонування медичних закладів та залучення до роботи у громаді лікарів/медичних сестер;
• Звернення громадян, які будуть розглядатись на адмін. комісії селищної ради;
• Питання, які входять до компетенції старост. Зокрема, довідки про смерть (на поховання) громадяни будуть отримувати у старост в населених пунктах громади, для цього не потрібно їздити у Мангуш.
• Житлові питання: виселення із займаного жилого приміщення прописаних там (можливо у незаконний спосіб) осіб;
• Питання щодо пенсій та інших виплат, які будуть здійснюватись через банк : постанова КМУ від 29 березня 2021 р. №277 «Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України».